Hoorey ! Akhirnye da cuti . Best tu mmg best tp omwowk melambak. Dgn keje kursus nye lagi. Urghhh sabo je ar, tp aq akan cube utk mmbuatnye. Bak kte ustzh normah, cube utk tidak ingkar ( C.U.T.I ). Hahaha. Ckp psl keje kursus , ade 2 yg kk ( keje kursus ) yg kene wat. 1= kk Geo , 2= kk Sej. Yg kedua tu payah sikit nk wat. Nk kene cari maklumat psl FELDA. Aq x kisah sgt sbb aq tinggal kt felda. Tp masalahnye aq nk kene pg temuramah org besar felda ngan wat kajian lapangan. Tu la yg aq x ske. Hehe.
Satu perkara ag , aku baru je lepas pekse PK1. Alhamdulillah aku dapat 7a 2b. Yg b nye BA ngan KH. Yg paling aq x sangke bile math aq dpt 100%. Tp soalannye bleh dikatekan agk sng. Math form 3 ni mmg byk formule. Tp agaknye dye dapat brape a ek ?? Ag 1, aq plek tol ar, sape ar yg gtal tgn sgt tulis kt ketas KH aq "apew neyh !" ngan wat smiley sdey :( ? Heran tol . Yg aq tau bdk 3/3 yg tande.






0 comments:
Post a Comment